آموزش سئو سایت

آموزش سئو برای مبتدیان - خزنده وب

در این سری از مقالات آموزش سئو مبتدی، به مبحث وب کراولر ها و مخصوصا کراول گوگل می پردازیم.

با توجه به شناختی که شما از عملکرد موتورهای جستجو دارید، بررسی کنید که آیا موتور جستجوی گوگل می توانند سایت شما را پیدا کند؟

+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1402ساعت 0:39  توسط ریحانه مقدم  بازدید 58 برچسب ها:

۴ میلیون سرمایه گذاری و ۱۰۰ میلیون درآمدزایی با سئو

آیا می دانید که با صرف تنها ۴ میلیون تومان سرمایه اولیه، می توانید پس از مدتی به درآمدی بالا ۱۰۰ میلیون تومان از وب سایت خود برسید؟ اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، با شرکت در دوره آموزش سئو می توانید یک مهارت درآمدزا کسب کنید. سئو به شما کمک می کند تا سایت خود را در نتایج جستجو گوگل در رتبه های بالایی قرار دهید و از این طریق، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید

+ نوشته شده در  پنجشنبه 28 دی 1402ساعت 23:55  توسط ریحانه مقدم  بازدید 38 برچسب ها:

9 مهارت لازم برای تولید کنندگان محتوا

در این مقاله نیوسئو، 9 مهارتی که به تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا تولید محتوای خوب انجام دهند را بررسی میکنیم. وظایف تولید کننده محتوا را آموزش می دهیم و تمام مهارت های لازم برای تولید کننده محتوا را ذکر میکنیم.

کره بادام زمینی و مربا، بتمن و رابین، تخم مرغ و ژامبون، این ها همه جفت های بسیار معروفی هستند که احتمالا شما هم در رابطه با آن ها شنیده اید (و یا حتی بعضی از آن ها را زده اید تو رگ!) اما برای بازاریاب های درونگرا، فقط و فقط یک جفت وجود دارد که به دردشان می خورد: محتوا و بازاریابی

+ نوشته شده در   28 دی 1402ساعت 9:0  توسط ریحانه مقدم  بازدید 32 برچسب ها:

بهترین ابزارهای کاربردی در بازاریابی دیجیتال

مدیریت بازاریابی دیجیتال چگونه است؟ چطور می توان بازاریابی دیجیتال را سازماندهی کرد؟ چگونه می توان انگیزه کافی در تیم بازاریابی دیجیتال سازمان ها ایجاد کرد؟

یکی از چیزهایی که باعث می شود کسب و کار ها، تلاش های خودشان را برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال رها کنند، پیچیدگی بیش از حد آن ها می باشد.

شما تا الان چند گزارش سئو سایت دیده اید؟ من صدها گزارش سئو تا الان دیده ام. این گزارش ها ممکن است عمیق و پر از دیدگاه های مختلف باشد و کاملا نکات مهمی در آن ها مطرح شده باشد، اما تعداد بسیار کمی از آن ها واقعا به صورتی سازماندهی شده اند که بتوان به صورت عملی از آنها استفاده کرد و یا مفید باشند.

در بسیاری از موارد حتی کسب و کار های بزرگتر با تیم های بازاریابی دیجیتال بزرگ هم خیلی مواقع ایده های خودشان را رها می کنند و نمی توانند بازاریابی دیجیتال خودشان را سازماندهی کنند. معمولا یک هدف وجود دارد که به خوبی تعریف شده است و حتی یک استراتژی قوی وجود دارد، اما یک نقشه راه گام به گام و عملی وجود ندارد که این امکان را فراهم کند تا استراتژی های مشخص شده، محقق شوند.

موضوع این است که بازاریابی دیجیتال می تواند بسیار پیچیده باشد. قطعات به هم پیوسته بسیار زیادی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تیم های بازاریابی باید نسبت به آن ها نظارت داشته باشند، به خصوص قبل از اجرای یک پروژه یا برنامه جدید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 28 دی 1402ساعت 19:26  توسط ریحانه مقدم  بازدید 34 برچسب ها:

آپدیت الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024

به روز رسانی الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024 را در این مقاله آموزش سئو بررسی خواهیم نمود.

گوگل تقریبا هر روز در الگوریتم های رتبه بندی خودش تغییرات ایجاد می کند. گاهی ما متوجه این تغییرات می شویم و گاهی متوجه نمی شویم. بعضی از آن ها گاهی ناشناخته باقی می مانند و بعضی دیگر از آن ها باعث می شوند به کلی SERP ها تغییر کنند. در نتیجه، این مقاله مثل یک برگه تقلب است تا بتوانیم مهم ترین به روز رسانی الگوریتم های گوگل در سال های اخیر را بشناسیم. همچنین در این مقاله توصیه هایی به شما می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سایت خودتان را مطابق با این به روز رسانی ها، بهینه سازی کنید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 27 دی 1402ساعت 22:27  توسط ریحانه مقدم  بازدید 38 برچسب ها:

چگونه بهترین وکیل اداره کار اصفهان انتخاب کنیم؟

وکیل اداره کار اصفهان را به راحتی می‌توان در کم‌ترین زمان ممکن پیدا کرد؛ چراکه امروزه با پیشرفت صفحات وب، دیگر کمتر کسی برای یافتن وکیل در حوزه‌های مختلف همچون اداره کار دچار اتلاف وقت می‌شود و به همین خاطر، باید با ویژگی‌های یک وکیل خبره و ماهر در این حوزه آشنا بود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 27 دی 1402ساعت 19:58  توسط ریحانه مقدم  بازدید 51 برچسب ها:

نکات نوشتن داستان برند

در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، هشت روش برای نوشتن داستان برند خودتان به اغوا کننده ترین حالت ممکن را مطرح نموده ایم.

داستان برندهای معروف مانند Yeti ،Warby Parker ،Toms Shoes ،REI ،Peloton ،Nike و Ben & Jerry را حتما شنیده اید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1402ساعت 19:24  توسط ریحانه مقدم  بازدید 22 برچسب ها:

قیمت طراحی سایت

وقتی می‌خواهید برای طراحی یا طراحی مجدد وبسایت از یک متخصص کمک بگیرید، احتمالا قیمت طراحی سایت یکی از موضوعاتی است که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. باید بدانید که معیارهای بسیار زیادی بر تعیین هزینه طراحی وبسایت تاثیر دارند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 25 دی 1402ساعت 19:18  توسط ریحانه مقدم  بازدید 39 برچسب ها:

آموزش سئو با برقراری ارتباط در لینک سازی

نحوه بهبود برقراری ارتباط جهت ساخت بک لینک از مهم ترین بخش های آموزش سئو است. چرا که لینک سازی، یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که در زمینه سئو وب سایت انجام می دهیم. اگر شما کار چند مشتری را با هم پیش می برید، احتمالا فعالیت های برقراری ارتباط جهت لینک سازی از این هم پیچیده تر می شود. وقتی که شما گرفتار چندین برنامه ساخت بک لینک هستید، به سختی می توانید تلاش های خودتان را به درستی متمرکز کنید و مشخص کنید که کدام روش ها می توانند بیشترین بازدهی را از نظر زمان و منابعی که صرف کرده اید، برای شما به ارمغان بیاورد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 دی 1402ساعت 22:51  توسط ریحانه مقدم  بازدید 30 برچسب ها:

با سئو سایت درآمدت رو 10 برابر کن!

سئو امروزه به یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آموزش ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و وبمسترینگ تبدیل شده است. در میان تمام عناصر ضروری برای افزایش بازدید یک سایت، رعایت اصول سئو را می توان اساسی ترین مورد دانست و این مورد نیز باعث می شود که افراد علاقه مند به شرکت در دوره آموزش سئو شوند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 24 دی 1402ساعت 21:49  توسط ریحانه مقدم  بازدید 28 برچسب ها:

نکات سئو و انتخاب نام دامنه برای استارت آپ ها

سئو، یکی از مهم ترین بخش های کسب و کار آنلاین می باشد و هر استارتاپ باید به خوبی آن را پشت سر گذاشته و سئو خوبی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره چیزهایی که کسب و کارهای نوپا باید در رابطه با سئو و نام دامنه ها بدانند برای شما عزیزان شرح دهیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 دی 1402ساعت 19:39  توسط ریحانه مقدم  بازدید 27 برچسب ها:

بهترین ضد آفتاب برای پوست چیست؟ + نکات مهم برای مراقبت

برای داشتن پوستی سالم و جذاب، لازم است یک روتین پوستی روزانه و مداوم داشته باشید. استفاده از بهترین ضد آفتاب اولین اقدامی است که باید در این راستا انجام دهید؛ زیرا اشعه های مضر نور خورشید به راحتی می­توانند روی پشت شما تاثیر منفی بجا بگذارند. امروزه انواع مختلفی از ضدآفتاب ها در بازار موجود هستند که هر کدام با ویژگی­هایی که دارند می­توانند به شما کمک کنند. در ادامه، با ما همراه باشید تا با بهترین ضد آفتاب های ضد لک از برندهای ایرانی و خارجی آشنا شوید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 دی 1402ساعت 4:17  توسط ریحانه مقدم  بازدید 29 برچسب ها:

سریع ترین روش کسب درآمد از سئو

 

با فیلترینگ اینستاگرام در ایران کسب و کارهای آنلاین توجه خاصی به سئو و داشتن وب سایت شخصی نشان دادند و بیشتر به این موضوع پی بردند که یک تجارت باید در دنیای آنلاین پلتفرم شخصی خود را داشته باشد. در همین راستا امروزه سئو به یکی از حوزه های پولساز در ایران و جهان تبدیل شده است. چرا که بدون آشنایی با اصول سئو نمی توانید وب سایت خود را به کاربران در صفحات برتر گوگل نمایش دهید و یکی از بهترین راه های یادگیری استفاده از دوره های آموزش سئو رایگان به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 19 دی 1402ساعت 19:58  توسط ریحانه مقدم  بازدید 41 برچسب ها:

شناخت مخاطب هدف در گوگل آنالیتیک

در این مقاله بازاریابی اینترنتی، قصد داریم بررسی کنیم چگونه می توانید با استفاده از گوگل آنالیتیک، مخاطبین بیشتر و بهتری پیدا کنیم؟

+ نوشته شده در  سه شنبه 19 دی 1402ساعت 18:44  توسط ریحانه مقدم  بازدید 45 برچسب ها:

دامنه با www یا بدون www و تاثیر آن بر سئو سایت

آدرس سایت با www یا بدون www؟ کدام یک برای سئو بهتر است؟ 

وقتی وب‌ سایت جدیدی راه‌ اندازی می‌ کنید، یک سری مسائل، در ابتدا بی‌ اهمیت به نظر می‌ رسد اما بعدا مشخص می‌ شود که واقعا اهمیت دارند. یکی از آن‌ ها مسئله استفاده کردن یا نکردن از WWW است.

در ابتدا به این مسئله فکر می‌ کنید، خیلی مهم به نظر نمی‌ رسد. حتی ممکن است اصلا اهمیتی به آن ندهید. وقتی در ابتدا درباره‌ اش تحقیق می‌ کنید، شاید در دنیای وب بیاموزید که این مسئله اصلا برای سئو سایت اهمیتی ندارد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 18 دی 1402ساعت 21:30  توسط ریحانه مقدم  بازدید 34 برچسب ها:

5 روش بهبود Crawl Budget صفحات فصلی سایت

خزنده گوگل را به صفحاتی که می خواهید در آنها رنک بگیرید و آنها را سریع تر ایندکس کند، هدایت نمایید و این صفحات را بروز نگه دارید. صفحاتی که گاه گاهی بروز می شوند را به کاربران و علاقمندان مطالب این چنینی نشان دهید تا تاثیر بیشتری در دنیای وب داشته باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 14 دی 1402ساعت 18:43  توسط ریحانه مقدم  بازدید 33 برچسب ها:

آشنایی با جالب ترین دوره آموزش سئو در دنیا

آشنایی با جالب ترین دوره آموزش سئو در دنیا

آموزش سئو یا بهینه سازی سایت یکی از ضروری ترین موضوعات برای افرادی است که می خواهند پا به عرصه وبمسترینگ بگذارند. مبحث بهینه سازی سایت ابعاد مختلفی دارد و شامل موضوعاتی مانند تحقیق عبارت های کلیدی، سئو تکنیکال و لینک سازی می شود. یک سئوکار حرفه ای کسی است که بتواند این موارد را به خوبی یاد بگیرد و از آن ها در عمل استفاده کند. دوره های آموزشی فراوانی برای یادگیری سئو وجود دارد اما داشتن چند ویژگی باعث تمایز برخی از آن ها می شود. برای شناخت ویژگی های متفاوت ترین دوره آموزش سئو سایت با ما همراه باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 14 دی 1402ساعت 14:49  توسط ریحانه مقدم  بازدید 29 برچسب ها:

قابلیت خرید در استوری اینستاگرام

امروزه امکان خرید در استوری اینستاگرام نیز فراهم شده است. قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام از ویژگی های بسیار خوب بازاریابی اینترنتی اینستاگرام می باشد.

خرید، خرید و خرید! این فقط یک شعر کوتاه نیست که در فصل تعطیلات زیر لب زمزمه کنید، بلکه الان ماه هاست که شعار منتخب دنیای بازاریابی دیجیتال شده است. گوگل در ماه جولای، Smart Shopping را معرفی کرد که آن نیز، تبلیغات تصویری از محصولات را، معرفی کرد. حالا، بعد از معرفی shopping global در ماه مارس و اعلام امکان خرید در استوری اینستاگرام در ماه ژوئن، اینستاگرام به طور رسمی این قابلیت را به تمامی کسب و کارهایی که خرید و فروش انجام می دهند، معرفی کرد.

+ نوشته شده در   13 دی 1402ساعت 9:0  توسط ریحانه مقدم  بازدید 19 برچسب ها:

تاثیر نظرات منفی بر روی سئو سایت

نظرات مشتریان و کاربران سایت شما چه تاثیری بر روی سئو سایت تان می گذارند؟ در این مقاله آموزش سئو به این مسئله می پردازیم.

بعد از ماه ها تلاش فراوان، محصول یا سرویس جدیدی را ارائه کرده اید ولی به جای دریافت ستایش های منصفانه با نظرات منفی وحشتناکی مواجه شده اید. در چنین لحظه ای ذهن تان راهکاری رقابتی را به کار می گیرد و از خودتان می پرسید "این انتقاد های منفی چه تاثیری بر روی سئو سایت من دارند؟"

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1402ساعت 20:19  توسط ریحانه مقدم  بازدید 25 برچسب ها:

7 فاکتور بسیار مهم سئو سایت در سال 2024

آموزش سئو رایگان یا پولی زمانی برای شما مفید است که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هر ترفندی که در دوره آموزشی سئو وبسایت به کاربران و دانشجویان آموزش داده می شود، اهمیت زیادی داشته. از این جهت ارزش زیادی برای شما خواهد داشت. شناسایی ترفندهای ارزشمند سئو، قطعا کار سختی است. خیلی از شماها وقت زیادی برای بهبود سئو وبسایت و بهبود راهکارهای کسب درآمد از این طریق را ندارید.

+ نوشته شده در   10 دی 1402ساعت 12:0  توسط ریحانه مقدم  بازدید 22 برچسب ها: